Vraagje: Nieuwe vensters

  • #1

tieske1980

New member
Op dit moment zijn ze bij onze dochter, op de Grote Brede Akker te Sint-Truiden in Belgie, ramen en deuren van Gealan aan het plaatsen. Volgens mij zijn ze bij alle woningen daar de ramen aan het vervangen. Ik heb de plaatsers gevraagd of ze dit ook bij ons in Weert zouden kunnen doen daar de profielen en de afwerking er goed uitzien. De bewoners die ik aansprak waren ook tevreden met het resultaat.
In de eerste instantie heb ik een offerte aangevraagd. En, deze zag er erg goed uit. Ik had echter niet vooraf gezien dat ze niet aan particulieren leveren en ook niet een enkele woning willen plaatsen. Ben ik nu met mijn enkele woning niet interessant genoeg? Echter, ze konden me wel de ramen en deur leveren. Alleen moet ik dan wel een plaatser in de buurt regelen die de producten wilt kopen en bij ons wilt plaatsen.

Heeft iemand goede ervaring met een plaatser hier in de regio? Het liefst een kleinere zelfstandige, die het in het weekend zou willen uitvoeren. Wij werken namelijk beide door de weeks en willen wel graag zien of alles goed zal verlopen.

Mochten jullie andere ervaringen hebben met TMG Europe dan horen wij dit graag!! Of als er iemand een plaatser/constructeur in de regio Weert met vergelijkbare prijzen/producten aan zou kunnen bevelen.

Groet,
Tieske
 
Thread starter Similar threads Replies Date
A 2
Similar threads
Trap vernieuwen

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan