klussen vragen

meubels maken

Vraag nu gratis de beste woonbrochures aan!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Interieur tips
Auteur Bericht
Bericht20 januari 2007, 13:49    
ronjans43
Gast

ben zelf meubels aan het maken nu ben ik op zoek naar infrees handgrepen
advertenties
Bericht20 januari 2007, 13:49    
brabo
Gast

yzerwarenhandel
Bericht20 januari 2007, 13:50    
tnimble
Gast

Kijk eens bij Weijntjes of Gunters en Meuser
Bericht07 augustus 2009, 13:02    
Stilo74

Elke goede ijzerwarenvakhandel heeft ze (meestal) wel op voorraad liggen.
Wil je een specifieke maat en of uitvoering, messing, nikkel, aluminium e.d. zullen deze zaken ze meestal voor je moeten bestellen. Vraag bij de vakhandel naar producten van Wallebroek, Hardbrass, Van Leeuwen of Formani. Deze zijn vaak wat duurder maar wel een stuk duurzamer dan de handel die je vind bij Gamma e.d. De fa. Weijntjes heeft vaal wel veel op voorraad en heeft meerdere vestigingen in nederland.

Groetjes, Martin
Bericht25 november 2010, 16:53    
Stef_S

Stilo74 schreef:
Elke goede ijzerwarenvakhandel heeft ze (meestal) wel op voorraad liggen.
Wil je een specifieke maat en of uitvoering, messing, nikkel, aluminium e.d. zullen deze zaken ze meestal voor je moeten bestellen. Vraag bij de vakhandel naar producten van Wallebroek, Hardbrass, Van Leeuwen of Formani. Deze zijn vaak wat duurder maar wel een stuk duurzamer dan de handel die je vind bij Gamma e.d. De fa. Weijntjes heeft vaal wel veel op voorraad en heeft meerdere vestigingen in nederland.

Groetjes, Martin

Klopt, ik ben er tevreden over het materiaal van Weijntjes! Hoewel ik niet zo'n hele ervaren klusser ben, is het dan juist belangrijk goed materiaal te hebben!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Interieur tips
Pagina 1 van 1