Propaan set voor gaskachel,wat sluit ik hier op aan?

  • #1

G.W.

New member
Oké, Heb dus ombouwset besteld, en in ander topic al vraag, hoe het zit met twee van vier onderdelen, dat die hetzelfde zijn als al in het apparaat zitten, of wat verschil iemand weet dat niet zo voor de hand ligt misschien. Maar dus twee onderdelen nog over, De sproeier voor de waakvlam, redelijk vanzelfsprekend leek me, en nog de invoer voor de hoofdbrander, die levert dus wat een probleem op. Snap niet wat de bedoeling is dat daar op wordt aangesloten. Leek me eerst een gas slang met klem, maar zie nu dat die aansluitingen er anders uit zien, en zitten ook geen ribbels , maar is werkelijk schroefdraad, maar de diameter is nogal klein, er is geen standaard koppelverloop dat er op past, en schroefdraad zit niet op uiteinde, dus zit nog stuk buis in de weg. Heb ook een gasdrukregelaar , maar snap ook niet waar die behalve de gasfles op kan aangesloten, past bijna op een 10 mm koppeling, die ik dan zo wel op een leiding zou kunnen krijgen, maar past dus net niet ! Iemand ideeën ?

Bovenste twee foto's dus aansluiting gasdrukregelaar. De anderen zijn dus van de hoofdbrander gas invoer.





 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #2

G.W.

New member
Al opgelost.


Aansluiting voor op regelaar (oranje er aan), één of andere reden ook aan andere kant, kon er af. Andere hoort een slang pilaar op gedraaid van 8mm. Voor wie misschien wat aan heeft.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.458
Berichten
8.960
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan