klussen vragen

ideeen speelzolder

Vraag nu gratis de beste woonbrochures aan!
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Interieur tips
Auteur Bericht
Bericht09 november 2006, 23:09    
velden
Gast

Wil een grote speelzolder inrichten voor mijn dochters van 2 en 4.
Wie heeft er ideeen of weet waar ik ideen kan opdoen ? Alvast onze dank !
advertenties
Bericht09 november 2006, 23:09    
bmx
Gast

Mischien zijn een schommel en zithoek, met veel zachte kussens en een (oude) matras
een goed idee????

Doeiiiii
Bericht22 juli 2008, 07:17    
janneke

Ik zou een neutraal thema kiezen zoals: vlindertuin, toverbos, bloemenland, elfennest, .....Laat je dochters zelf op papier zetten wat ze fijn vinden op hun nieuwe speelparadijs!!!! Kies een hoofdkleur (zacht groen of geel of creme of zoiets en ga dan met andere kleuren aansluiten. Je mag best een fel accent leggen! Ga dan voor praktische meubeltjes die je gemakkelijk kan verplaatsen en gemakkelijk voor andere spullen kan inzetten, zoals de trofastkasten van IKEA bijvoorbeeld, als je daar wieltjes onder zet dan wordt hetnog gemakkelijker! Ik ga zelf graag naar de kringloopwinekl, haal een oude kast en schilder die dan in een vrolijk lakje....

Ga eens kijken in catalogi voor kleuterklassen!!!!!!
Bericht22 juli 2008, 07:18    
janneke

Oei, ik zie nu dat dit bericht al twee jaar oud is....Ik hoop dat je speelzolder al klaar is! Hoe is hij geworden?
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Interieur tips
Pagina 1 van 1