klussen vragen

Deurklink demonteren

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Trappen, deuren, ramen, kozijnen, hang- en sluitwerk
Auteur Bericht
Bericht08 februari 2010, 17:13    
Jack

Weet iemand hoe deze deurklink gedemonteerd moet worden? Onderin de klink zit een klein gaatje, maar ik kan niet zien wat hierin zit. En hoe gaat de rest eruit?
Als iemand het merk weet ben ik misschien ook geholpen. Dan kan ik op internet verder zoeken.
Alvast bedankt.
Sponsor
Bericht14 februari 2010, 20:17    
lensink.dirk

hoi

het slot kan er niet uit omdat de strip (de opdekstrip ) vast zit ,in dat gat zit een schroefje inbus sleutje er bij dan moet het los willen

dirk
Bericht16 september 2011, 17:33    
tab

goedemiddag,

ik las uw vraag op de klusvraagbaak over de deurklink die niet los wilde gaan. Wij zoeken antwootd op dezelfde vraag, hebben precies dezelfde deurklinken en kunnen net als u het merk niet achterhalen. De zwarte ring op uw foto is bij ons goudkleurig, en het plastic ringetje dat eronder zit is stuk, dus we zoeken vervanging voor al onze deuren en lopen tegen hetzelfde probleem aan. Heeft u inmiddels kunnen achterhalen wat het merk is en op welke wijze het deurbeslag losgemaakt kan worden?

Alvast bedankt voor de moeite,

Ans
Bericht16 september 2011, 23:17    
tiho

Beste Tab,

Ik denk dat de topic starter dezelfde vraag hier heeft gesteld en meer antwoorden heeft gekregen Wink

Hier=[url= http://www.klusidee.nl/Forum/viewtopic.php?t=61239&highlight=deurklink]hier[/url]
Bericht17 september 2011, 09:25    
tab

Beste Tiho,

dank je wel voor je snelle reactie en het sturen van de link! We gaan het een en ander proberen! Fijn weekend

Ans
Sponsor
Bericht17 september 2011, 09:26    
tiho

graag gedaan en van hetzelfde.

Tim
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Klusvraagbaak forum index » Trappen, deuren, ramen, kozijnen, hang- en sluitwerk
Pagina 1 van 1