Willem56
New member
Hoi, ik heb achter ons huis een aanbouw geplaatst. We willen deze ruimte gebruiken als keuken.
De te plaatsen apparatuur is:
a. een koel-vries combi,
b. een vaatwasser,
c. een fornuis (aansluitwaarde 5Kw),
Even ter aanvulling: het is geen kookplaat (dat hebben we gewoon op gas) maar een fornuis met dubbele oven, en dat je binnen een driepersoons huishouding allebei de ovens op vol vermogen gebruikt is niet waarschijnlijk.
d. een afzuigkap,
e. de verlichting.
f. een wasmachine,
g. een droger,
h.een keukenboilertje,
Ik wil dit verdelen over 4 groepen,
Groep 1: a + b,
Groep 2: c + d + e,
Groep 3: f + g, (draaien nu ook samen op een groep zonder probleem)
Groep 4: h.
Is dat een logische en haalbare oplossing (ook voor wat betreft de keuring)?
De kabels komen er via de kruipruimte onder het huis daarom wil ik ze horizontaal gaan verleggen zodra ze de keuken inkomen, ik heb begrepen dat dat mag mits ze ingefreesd worden?
Ik neem aan dat de overgang van kabel op normale installatiedraad pas hoeft zodra ik bij m'n eerste lasdoos kom?
Zo dat was het even, alvast bedankt voor jullie support!
De te plaatsen apparatuur is:
a. een koel-vries combi,
b. een vaatwasser,
c. een fornuis (aansluitwaarde 5Kw),
Even ter aanvulling: het is geen kookplaat (dat hebben we gewoon op gas) maar een fornuis met dubbele oven, en dat je binnen een driepersoons huishouding allebei de ovens op vol vermogen gebruikt is niet waarschijnlijk.
d. een afzuigkap,
e. de verlichting.
f. een wasmachine,
g. een droger,
h.een keukenboilertje,
Ik wil dit verdelen over 4 groepen,
Groep 1: a + b,
Groep 2: c + d + e,
Groep 3: f + g, (draaien nu ook samen op een groep zonder probleem)
Groep 4: h.
Is dat een logische en haalbare oplossing (ook voor wat betreft de keuring)?
De kabels komen er via de kruipruimte onder het huis daarom wil ik ze horizontaal gaan verleggen zodra ze de keuken inkomen, ik heb begrepen dat dat mag mits ze ingefreesd worden?
Ik neem aan dat de overgang van kabel op normale installatiedraad pas hoeft zodra ik bij m'n eerste lasdoos kom?
Zo dat was het even, alvast bedankt voor jullie support!