Alternatief WerkSpot

  • #1

mghvanvliet

New member
Beste timmermannen, klussers,

(Samenvatting: wat is een alternatief voor WerkSpot?).

Sinds een jaar klus ik bij met het doen van klussen in en om Amsterdam. Ik maak voornamelijk kasten, maar doe ook ander timmerwerk zoals bureau's, vensterbanken, koven, etc.

Dit doe ik voornamelijk via WerkSpot. Ik betaal per lead €10 a €20. En een veel gehoorde klacht is dat zo'n 50% van de klussen vrijwel meteen niet doorgaat. Bij het opnemen van contact met de klant.

Dit komt doordat in de flow van informatie die de klant krijgt, mijn offerte bericht helemaal onderaan staat. Daardoor lezen de klanten dit niet en klikken ze meteen op accepteren van mijn gegevens. Vervolgens de vraag hoe duur het is, en dan zeg ik: "Ja dat stond in het bericht. Oh het is wel erg duur. Laat maar".

Erg frusterend. Want in the end zijn de marges niet super groot, je moet het toch hebben van strakke prijzen, een klus die redelijk voorspoedig verloopt en een klant die niet te veeleisend is.

Weten jullie een alternatief voor WerkSpot? Ik lever topkwaliteit, en mijn klanten zijn altijd tevreden. Maar ik wil niet meer via WerkSpot werken.

Dank alvast en vriendelijke groeten,

Michiel van Vliet
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan