close-in boiler geeft geen warm water!

edpret

New member
Goeiemiddag.Ik heb een Plieger Close in boiler, die nadat t straaltje steeds kleiner werd nu GEEN warm water meer geeft.
Hij-zij vult wel, electra is goed, water wordt warm. en ook de uitgaande slang is warm tot ie,laat ik zeggen, de kraan bereikt heeft.
Mag ik hieruit concluderen dat het probleem m in de kraan zelf zit, en niet in de inlaatcomb? kalk oid?

Groetende Edpret!

geraldine

New member
Hoi Edpret,

Denk idd dat het probleem in de kraan zelf zit. Verstopt of rubbertje of draaipunt om de kraan open te zetten zodat er water uit kan komen. Misschien kun je de kraan eraf halen (wel eerst hoofdkraan uitzetten, anders kun je zwemmen) en ermee naar de gamma of praxis gaan ofzo.

Groetjes Geraldine

edpret

New member
Nou Geraldine, heb ik toch de stoute schoenen aangetrokken, en aan t sleutelen geslagen...en wat denk je? de warmwaterslang van boiler naar kraan zat vol met kalk-steen..daar konden ze in de grotten van Han wel een paar toeristen mee vermaken zeg....maar allee, tis is weer verholpen, zonder dweilen, en ik was 1 avond de held van de familie! Dank voor je meedenken, fantastisch toch, zo'n forum!

geraldine

New member
Hoi Edpret!

Fantastisch gedaan jôh!
Maar één avond? Ik zou er járen blij mee zijn! (zolang gaat hij weer mee denk ik). Scheelt weer, zo'n close-in is best duur...

Groetjes Geraldine :D

Forum statistieken

Onderwerpen
3.449
Leden
13.487
Nieuwste lid
Ruudadmin
Bovenaan