flevopol

A

Anonymous

Guest
Hoi!

Even een vraagje, een stukadoor heeft een dun laagje gips aangebracht op een bestaande muur waar al gips op zat. Ik wist niet welke gips op de muur zat en hij heeft geen voormiddel gebruikt voor het stuken. Hij zei alleen dat ik flevopol moest gebruiken voor dat ik ging schilderen. Is dat wel OK. Voorkomt dat wel dat alles los gaat? Blijven mijn muren wel mooi glad?

Alvast bedankt

A

Anonymous

Guest
Ten eerst die flevopol zorgt ervoor dat je muurverf / latex goed blijft zitten of niet direct in de muur wegtrekt waardoor je vele lagen nodig hebt. Flevopol is maar een van de voorstrijk middelen.

Ten tweede of de stucadoor heeft moeten voorstrijken hangt een klein beetje van de ondergrond af. En dan niet in zoverre wat voor gips laag het was, maar wat er overheen zat.

Echter grote kans dat dit wel nodig was, al was het alleen voor de hechting. Wie is die stucadoor?

Laatst bewerkt door een moderator:
A

Anonymous

Guest
Hoi Tnimble!

Dank u wel voor uw reactie.
Ik heb inmedeels flevopol gekocht en ga het gebruiken als voorstrijk middel met 1:5 dilutie met water.

De stucadoor had ik via kenissen ingehuurd en hij heeft, volgens mij, goed werk ingericht. Ik had daarvoor 3 "officiele" stucadoor bedrijven gebeld en geen van deze heeft mij terug gebeld zoals afgesproken...

A

Anonymous

Guest
Dit zie je tegenwoordig vaak, komt omdat er erg vel vraag naar is. Je hoeft ook niet op tie kijken als ze pas over een half jaar kunnen.

Forum statistieken

Onderwerpen
3.449
Leden
13.487
Nieuwste lid
Ruudadmin
Bovenaan