Flexa bed (10 jaar oud)

  • #1

Machael

New member
Hallo,

Ik heb sinds kort een flexa bed (half hoogslaper) via marktplaats gekocht. Het bed is ongeveer 10 jaar oud. Toen ik het bed ging ophalen, had de verkoper het bed in elkaar gezet. Het zat toen er stevig in elkaar. Het bed moest wel helemaal uit elkaar, zodat het in de auto paste.

Thuis heb ik het bed weer in elkaar gezet. Helaas is het bed niet zo stevig als bij de verkoper thuis. Aan 1 kant, de korte kant, wiebelt het bed aan de kant waar het gat ook zit om in het bed te klimmen. Dit zorgt er ook voor dat de breedte planken steeds los gaan. Nu is mij zoon 2 en nog niet zo zwaar, maar wij liggen wel is met hem in bed. Dit zorgt er voor dat de planken los laten. De andere kant zit wel erg stevig in elkaar en wiebelt niet.

Ik heb het bed nogmaals helemaal uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet, met hetzelfde resultaat. Nu ben ik niet zo'n klusser, maar ik denk dat het misshien aan houten duvels aan die kant ligt. Die zitten misschien wat minderstrak door het in en uit elkaar halen. Hieonder de duvel die ik bedoel.

https://www.flexa-shop.nl/a-47879002/service-onderdelen/duvel-voor-montage-zijde-classic-serie/

Nu is mijn vraag, denken jullie dta het ook aan de duvels ligt of zou het wat anders kunnen zijn. Ik hoor graag jullie mening.

In de bijlage een paar fotos.

Gr. Machael



 
  • #2

fazertoer

Klus expert
Beetje houtlijm en nieuwe duvels kan nooit kwaad :wink:
 
Thread starter Similar threads Replies Date
M 2
K 0
M 0

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan