Gebruik Rigidur Vloersystemen

s.peterse

New member
Beste medeforum leden,

Ik zit met de volgende situatie, ik wil graag een badkamer maken op mijn eerste verdieping, nu zit in die ruimte een houtenvloer en moet dus nog een andere vloer worden aangebracht om op te kunnen tegelen.

Het liefste wil ik geen betonvloer gebruiken (ook geen lichtgewicht beton), dit om een aantal redenen. Namelijk de verwerking en het gewicht.

Nu heb ik inmiddels op internet een soort alternatief gevonden: Rigidur vloersystemen.

Nu is mijn vraag vooral zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze vloersystemen? Zoja zouden jullie wat gebruikerservaringen achter kunnen laten? Is het bijvoorbeeld makkelijk in de verwerking en is er goed op te tegelen etc etc.

Alvast bedankt voor de reacties.

Zabardast

New member
Verwerking lijkt mij makelijk...maar om te tegelen...je kan beter info aanvragen bij de fabrikant... :)

s.peterse

New member
Informatie van de fabrikant heb ik al gevonden, het gaat mij vooral om gebruikerservaringen.

Zelfde als je een auto wilt kopen, elke verkoper zegt dat zijn auto de beste is. Daarom wil ik graag weten of het ook werkt zoals het bedoeld is.

Forum statistieken

Onderwerpen
3.449
Leden
13.487
Nieuwste lid
Ruudadmin
Bovenaan