Lage kasten met schuifdeuren

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
Hallo,
In mijn huis zijn er van de vorige inwoner twee uitbouwen naast de schouw met afmetingen H 30cm, B 180cm en D 60cm. Deze uitbouwen zijn aan de voorkant afgesloten en het geheel zit direkt op de werkvloer. Mijn idee is om bergruimte van deze uitbouwen te maken door de voorkant te verwijderen en rekken en schuifdeurtjes te plaatsen. Ik denk dat mijn ontwerpen goed zijn. Ik wil echter weten of er bouwkundig dingen zijn waar ik tegenaan zou kunnen lopen. De reden voor de vraag is de onzekerheid wat er achter de voorkant zich zou kunnen bevinden.
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
mischien zit er achter die uitbouwen wel een restant van de complete schouw van vroeger bij mij was dat nl ook mijn huis bestond vroeger uit een voorkamer en een achterkamer er stonden meerdere kachels in het huis maar na een verbouwing was er nog maar een kachel nodig alleen bij mij hebben ze de orginele schouw tot onder de vloer afgebroken de fundering van die schouw staat er nog wel ik weet niet hoe oud jouw huis is maar anders zou ik zeggen gewoon even openmaken je wilt het toch veranderen of nog een optie zou kunnen zijn dat er een open haard heeft gestaan met aan weerszijde een verlaging voor dingetjes op te zetten maar dat die andere mensen dit op een gegeven moment beu waren en het hebben dichtgemaakt in ieder geval succes.
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Dank je! Huis is van 1930 dus ik hou rekening met wat je gezegd hebt.
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
mijn huis is van 1929 dus zou goed kunnen gewoon doen joh je wilt het toch aanpakken.ik hoor het wel wat het geweest is.suc6
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan