Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik wil mijn lasdozen weg werken in de muur. maar ik hoor dat je dat beter niet kan doen ....maar kan er moelijk op blijven zitten kijken. of moet alles veranderen
de las dozen zitten dus achter een afgewerkte gips plafon. en sommige werk ik weg in de muur. omdat ik de bestaande electra uit brei. ben van 3groepen naar 12 groepen gegaan .
nieuwe keuken en zo ..lijkt mij als je de electra draden goed aan elkaar las met een las dop moet daar in precipe niks meer aan komen.
gebruik dus geen insteek doppen maar de zwarte draai las doppen..hoop met dit verhaaltje iets duidelijker te zijn. alles is dus door de gele electra buis getrokken naar een las doos en dan verspreid naar stop contact en groep kast .
Je moet met een installatie altijd rekening houden dat er iets kan gebeuren.Het is verstandig(en voorschrift)om lasdozen bereikbaar te houden. Er zijn nette afdekplaten in de handel om zoiets af te dekken.
Ik zou het toch aanpassen. De lasdozen achter muren etc wegwerken is volgens de voorschriften niet toegestaan en heel onverstandig. Je kunt er dan niet bij in geval van storing en ook wijzigingen worden praktische onmogelijk. Zorg er voor dat je centraaldozen toepast en aftakkingen hierin worden aangesloten. Zorg er dus voor dat er onderweg geen enkele aftakdoos zit.