Naden

• Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
A

Anonymous

Guest
Ik heb (betonnen) muren die eerst bekleed waren met spaanplaat gestript en vervolgens gestuct. Ziet er al stukken beter uit, maar nu zit er wel een naad van tussen de 1 en 3 centimeter tussen muur en plafonds. (Die plafonds zijn van gipsplaat en zaten er al in.)
Ik wil alle wanden zowiezo nog een dunne laag fix&finish gaan geven. Zou ik met behulp van breed gaas die naad met fix&finish kunnen overbruggen of kan ik beter eerst alle naden opvullen met stroken gips en daar weer overheen smeren? Het probleem is dat er boven de naden geen latten en/of balken zitten waar ik die stroken aan zou kunnen bevestigen.

Alvast bedankt,

Arjen

A

Anonymous

Guest
Dit soort naden werken erg, en worden met een flexibel midden afgewerkt. Omdat het om een redelijk grote naad gaat is kit meestal geen oplossing maar isolatieschuim / purschuim wel.

A

Anonymous

Guest
Daar had ik ook al aan gedacht. Maar ik wil alles wel glad afwerken. Kan ik over purschuim heen stucen? Lijkt mij dat dat niet hecht. En als ik de naad gewoon dichtspuit en daarna het overtollige schuim afsnijd zie je natuurlijk de schuimstructuur. Wat zou een goed middel zijn om over het schuim heen te smeren zodat het wel glad wordt maar ook een beetje rek blijft houden zodat het niet direct gaat scheuren?

A

Anonymous

Guest
je kunt prima over purschuim heen stucen

Thread starter Similar threads Replies Date
B 0
A 2
A 1

Forum statistieken

Onderwerpen
3.449
Leden