Oplossing voor fout ingemeten easy drain afvoergoot?

A

Anonymous

Guest
Hoi,

Een installateur heeft bij mijn badkamer de nieuw geplaatste easydrain afvoergoot aardig verneukt.

Doordat hij is vergeten rekening te houden met de tegels, heeft hij de afvoergoot en te diep ingegoten en te dicht aan de muur geplaatst. Gevolg: de afvoergoot ligt te diep in de vloer en de afdekplaat past niet meer.

De originele afvoergoot is de Easy drain fixt – zero van 9,8cm breed en 100cm lang. Nu vraag ik me af of ik in de “oude” afvoer een nieuwe afvoer (bijvoorbeeld de easy drain class of flex) kan plaatsen die wat korter en smaller is, zodat ik en het hoogte verschil heb opgelost en de afmeting.

Heeft iemand suggesties, of het mogelijk is en zo ja, hoe ik dat het beste kan aanpakken?

Thanks,

A

Anonymous

Guest
ten eerste dit: het is niet de installateur die het 'verneukt' heeft maar je tegelzettel. De installateur bepaalt de maat en de tegelzetter past zich daarop aan!

Dit probleem heb ik ook al eens meegemaakt en toen heeft een vriend van mij een RVS inzet goot gemaakt op maat. DIt zou jij ook kunnen laten doen.

A

Anonymous

Guest
Ben het niet eens met deze reaktie, ook een installateur, loodgieter of electricien, moet rekening houden met evt. aan te brengen stuc- tegelwerk of andere wand en of vloerafwerking. Voor een goed resultaat is het van belang om samen te werken en niet langs elkaar heen, wat helaas nog te vaak gebeurt.

A

Anonymous

Guest
inderdaad een goede samenwerking tussen installateur en tegelzetter is noodzakelijk in deze situatie

A

Anonymous

Guest
toch is de tegelzetter de foute....deze zal niet zijn eerste gootje hebben ingetegeld dus heeft gewoon doorgetegeld zonder overleg....

Forum statistieken

Onderwerpen
3.449
Leden
13.487
Nieuwste lid
Ruudadmin
Bovenaan