Probleem horren

  • #1

MAS2015

New member
Hoi!
Help, help, help! Wij worden hier, werkelijk waar, knettergek! Per dag doden we zo'n ongeveer 20 muggen in ons huis (piepklein appartement, dus moet je nagaan). Wij weten namelijk geen oplossing voor ons raam om er een hor in te plaatsen, alle bouwmarkten geweest, online gezocht, het pást gewoon niet. Ik hoop dat wij gewoon dom ergens overheen gekeken hebben, en dat jullie misschien een tip hebben, ik bedoel, wij hebben standaard ramen, dan moeten meer mensen dat toch hebben?
Ik ga het probleem uitleggen:
Wij hebben kunststof kozijnen met draai/kiepramen naar binnen. Bovenin het raam zit een ventilatierooster, aan de buitenkant zit er een kapje op om dat venster af te dekken. Dit kapje steekt zo'n 2 tot 3 cm aan de buitenkant uit.
Hierdoor kunnen we geen hor ín het kozijn maken, dan kan namelijk het raam niet dicht (dan is er geen ruimte voor het kapje). Aan de binnenkant van het kozijn steekt het handvat uit, dus daar is het ook niet mogelijk.

Het is nu te donker voor een foto, hoop dat jullie het een beetje begrijpen.
Hoop op antwoord en de gouden tip! :)
 
  • #2

Fransl

New member
Hoi MAS2015, ik heb hetzelfde probleem. Heb je een oplossing gevonden?
 
  • #3

MAS2015

New member
Via horrentotaal.nl inzethorren besteld met een profieldiepte can 34mm. Zo paste de lekdorpel en het rooster erin.
Ik heb ze eerst voor advies gemaild en kreeg dit als antwoord. Werkte perfect! Succes!
 
  • #4

Fransl

New member
Top! Bedankt.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
M 2
Similar threads
Inzet insectenhorren

Forum statistieken

Onderwerpen
3.458
Berichten
8.960
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan