Thermostaatkranen

A

Anonymous

Guest
Dag mensen,

Op internet ben ik een beetje wezen zoeken naar de werking van en soorten thermostaatkranen, ik kan hier echter weinig van vinden. Heeft iemand van jullie een idee?

Aanleiding is het volgende:
1. Bij mijn ouders thuis heb ik het gevoel dat de douche thermostaat het minder begint te doen. Dus ik vraag me af waar dat in kan zitten en wat de normale levensduur is van een thermostaat kraan. Zijn er slijtage onderdelen, ongetwijfeld, en welke dan.
2. Bij mijn vriendin in huis zit geen thermostaatkraan op de douche. Nu heeft een bouwmarkt een goedkope thermostaat in de aanbieding. Ik wil weten of goedkoop echt duurkoop is of dat bijvoorbeeld de reactie tijd bij temperatuurwisselingen langer is, terwijl de levensduur weinig verschil maakt.

Heeft iemand een idee?

A

Anonymous

Guest
beste harry.
Net zelf een thermokraan probleem gehad.Had alleen nog maar warm water en reageerde niet meer.Hier een supertip die echt werkt(bij mij dan).Leg je thermo kraan 24 uur in pure schoonmaak azijn.Voor 1 euro heb je 2 flessen bij de c1000 gekocht.Daarna moet hij het weer helemaal doen.Zo niet kan je altijd nog een andere kopen.succes

Reageer op dit bericht.

Forum statistieken

Onderwerpen
3.449
Leden
13.487
Nieuwste lid
Ruudadmin
Bovenaan