henkbussum
New member
beste mensen heb een heel klein toiltet ruimte maar wel hoog het toilet grenst aan een kelderkast.muur tussen toilet en kelderkast is 10 cm dik.
Ik had de volgende oplossingen
of het inbouwreservoir tegen de muur in de kelderkast plaatsen dus buiten het toilet kan dit zonder de hele muur open te breken en alleen gaten te maken voor aanvoer water en spoelknop ??
of de stortbak hoog boven in het toilet hangen zo een ouderwetse en de stortpijp met een bocht buiten het toilet te monteren in de kelderkast en op toilet aanvoerhoogte weer de toiletruimte in te brengen dan zit het toilet strak tegen de muur
weet iemand of ik deze oplossingen kan toepassen ?????
nb kan de kelderkast niet bij het toilet trekken !!
ik kom hier niet uit bij voorbaat dank
Ik had de volgende oplossingen
of het inbouwreservoir tegen de muur in de kelderkast plaatsen dus buiten het toilet kan dit zonder de hele muur open te breken en alleen gaten te maken voor aanvoer water en spoelknop ??
of de stortbak hoog boven in het toilet hangen zo een ouderwetse en de stortpijp met een bocht buiten het toilet te monteren in de kelderkast en op toilet aanvoerhoogte weer de toiletruimte in te brengen dan zit het toilet strak tegen de muur
weet iemand of ik deze oplossingen kan toepassen ?????
nb kan de kelderkast niet bij het toilet trekken !!
ik kom hier niet uit bij voorbaat dank