uitmeten kast

  • #1

Stif

New member
Hallo allemaal,

Via dit forum ben ik een tijdje terug op deze site gewezen. Nu wil ik hier een kast gaan bestellen en kom ik op het puntje uitmeten. In de opmeethandleinding die je kunt vinden staat dat je met het inmeten 4 en 3 cm minder moet rekenen. Nu wil ik me hier wel aan houden heb gebeld en ze zeggen dat dit gedaan wordt om er zeker van te zijn dat de kast past maar ik ben bang dat het er dan niet uit ziet. Is er iemand die weet of het een aanvaardbaar risico is om minder ruimte te nemen? Wil natuurlijk niet dat de kast niet past. Alvast weer bedankt voor tips!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • #2

Uwkastopmaat

New member
Het opmeten is vaak niet zo moeilijk. Maar welke maatvoering moet er bijv. bij een inloopkast worden aangehouden als de wanden, plafond en vloeren niet waterpas of haaks zijn? De triangel 60 / 80/ 100 ) = een uitkomst van stelling van Pythagoras ) kan je daar gemakkelijk bij helpen
.
Wilt u geen risico lopen dat een kast niet past. Maak dan gebruik van http://uwkastopmaat.nl .
Naast het grote aanbod aan diversiteit aan kasten op maat, biedt uwkastopmaat.nl nu ook advies bij de consument thuis. Het meedenken, ontwerpen, het inmeten, dus de zekerheid van de juiste maatvoering, geeft de consument een veilig en prettig gevoel. Thuisadvies van uwkastopmaat.nl behoort helemaal bij de wensen van de hedendaagse consument. Het afstruinen van woonboulevards, het zelf moeten opmeten en monteren is verledentijd. Full-service, kwaliteit en gemak zijn de wensen van nu. In de eigen omgeving en gewenste tijdstip, in de bewuste ruimte waar de kasten gepland zijn, de wensen kunnen gespreken.
Uwkastopmaat.nl is een puur Nederlands bedrijf. Uwkastopmaat.nl werkt met het geavanceerde ontwerpprogramma “ivenza” dat direct gekoppeld is aan een compleet geautomatiseerde productielijn welke gevestigd is in Oost-Nederland. Vanuit Midden-Nederland benaderd zij haar klanten door heel Nederland met een zeer uitgebreid kasten assortiment. Van hangende tv kast tot zwevend dressoir. Van boekenkast tot kledingkast.



 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.458
Berichten
8.960
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan