Verschillen tegellijm

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
Zijn er veel verschillen tussen de diverse tegellijmen. Ik zie veel soorten en grote prijsverschillen. Is het de moeite waard om dure lijm te kopen?
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Ik zie weinig verschillen tussen de dure en de goedkope tegellijmen. Ik gebruik zelf al jaren de goedkope kwaliteit en die voldoet prima
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Het ligt er aan waar je de lijm voor gaat gebruiken.Als je op multiplex gaat lijmen moet je een flexibele lijm gebruiken. Over het algemeen zijn lijmen van Eurocol de betere lijmen en je moet lezen op de verpakking waar deze op toegepast kunnen worden(produktinformatie)
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
Ik zelf heb ook al aardig wat afgetegeld en ik moet zeggen dat er geen verschil is in dure en goedkope lijmen.Mijn advies is kijk op de verpakking,voor welke ondergrond de lijm geschikt is.Ikzelf heb goeie ervaringen met de plastische lijm die de Gamma in ronde emmers verkoopt.De lijmen van Eurocol bijvoorbeeld zijn heel goed maar vind ik veel te duur.
 
  • #5
A

Anonymous

Guest
Het belangrijkste is wat voor een soort ondervloer het is, is deze flexibel (houten vloeren ) of is het beton.
Voor houten vloeren is er een speciale lijm te koop. Lijm voor beton kan je overal kopen, hoeft niet altijd duur te zijn ( gamma )
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan