vibrrende thermostatische kranen CV

  • #1
A

Anonymous

Guest
Beste,

Een idiote installateur bij ons thermostatische kranen op verwarmingseenheden waarbij de uitgang zich situeert een de kant van de kraan zelf. Deze kranen maken een luid ronkend geluid wanneer ze zichzelf afsluiten. Bestaat er een oplossing voor dit probleem anders dan het omswitchen van de toe- en afvoer?

Vriendelijk bedankt voor je feed-back!

Ben en Heidi
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Begrijp ik t goed als jouw 'idiote' installateur de krane in de retour heeft gezet of in de verkeerde stromingsrichting? Als hij ze in de retour heeft gezet maakt dit niets uit, maar als hij ze tegen de stroming in heeft gezet, zit er niets ander op dan ze in de goede richting te monteren, en dan vraag ik me ook af wat dit voor installateur geweest is. Lijkt meer op hobby-bob
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Als dit niet helpt, laat dan niet je pomp snoeihard draaien. Is echt niet nodig tenzij je een vreselijk groot huis hebt met veel radiators die allemaal open staan.
Let er ook op dat je altijd een radiator open hebt staan zodat er altijd doorstroming is. Deze zal dan meestal in de kamer zijn met de thermostaat omdat die ruimte natuurlijk geen thermostaatkranen heeft.
Je kan je wel voorstellen dat als alle kranen dicht staan en je pomp op volle toeren draait wat er dan kan gebeuren.

Succes,

Gr. Rene
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
hebben wij ook gehad, probleem was inderdaad verholpen na het omzetten van aan- en afvoer.
succes Niels Pabst
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.464
Berichten
8.966
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan