janneman
New member
help ! :shock:
Oud gerenoveerd boerderijtje betrokken.Net erachter gekomen dat onze houten vloer op korte termijn vervangen moet worden. We gaan er doorheen
Een combinatie van houtworm en HOH afstand van balken en dikte vloerdelen denk ik. Hulp is letterlijk ver te zoeken na onze verhuizing uit het Westen naar het hoge Noorden . Na de verhuizing is ons verbouwingsbudget ook goed leeg . Geen geld om profs in te huren of dure vloer te plaatsen.
Kortom ; advies dus van harte welkom !!!
Vloeropp = 70 m2 , L-vormig , grootste lengte 9 mtr , grootste breedte 9 mtr (vurenhouten balken steunend via poertjes op betonnen vloer (oude deel vd boerderij) , verschillende diktes balken/klampen en met verschillende HOH afstanden. Daarop gespijkerd vuren delen van 18 mm breedte 11 cm met messing en groef .
- welke diktes balken moet ik gebruiken bij welke max. overspanning
- kan ik weer vuren delen gebruiken , welke afmetingen
Alvast bedankt voor de hulp !!
Oud gerenoveerd boerderijtje betrokken.Net erachter gekomen dat onze houten vloer op korte termijn vervangen moet worden. We gaan er doorheen
Kortom ; advies dus van harte welkom !!!
Vloeropp = 70 m2 , L-vormig , grootste lengte 9 mtr , grootste breedte 9 mtr (vurenhouten balken steunend via poertjes op betonnen vloer (oude deel vd boerderij) , verschillende diktes balken/klampen en met verschillende HOH afstanden. Daarop gespijkerd vuren delen van 18 mm breedte 11 cm met messing en groef .
- welke diktes balken moet ik gebruiken bij welke max. overspanning
- kan ik weer vuren delen gebruiken , welke afmetingen
Alvast bedankt voor de hulp !!