weinig beluchting / ontluchting in vakantiewoning

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
Wie kan mij helpen?

Wat is het probleem;Wij hebben pas een vacantiewoning gekocht,waar wij niet elke week zijn.Als wij daar dan weer komen blijkt de vochtigheids graad rond de 80 te liggen.De woning staat in de bossen maar toch redelijk vrij.
De woning is volgens mij (te) goedgeisoleerd dubbelen beglazing muur isolatie kompleet van hardhoud en zeer goed in de lak,De woning is onder op gegalvaniseerd metaalgezet, deze ruimte wordt met roosters belucht cq ontlucht
Maar in de woning zelf zit uitgezonderd de bad kamer geen ont-of beluchting.


Vraag wie kan mijn een goede oplossing geven, u zou mij en mijn neeltje er een groot plezier meen doen

B.V.d

Louis en neel
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Louis en Neel,
Jullie zeggen zelf eigelijk al wat er aan de hand is, te goed geisoleerd.
Waarschijnlijk kan bij jullie huisje het vocht er gewoon niet meer uit.
Op zich een makkelijk probleem om te verhelpen, namelijk lucht roosters aanbrengen. Het beste is dan om de roosters zodanig te plaatsen dat er geen ruimtes zijn waar de lucht kan blijven hangen/stil staan. Meestal voldoet het om bij elk raam een roostertje te maken. Meestal wordt er bij het zetten van dubbelglas ook meteen een roostertje bij geplaatst, is bij jullie dan waarschijnlijk vergeten.

Succes.
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Kijk twee weten meer als een.
Ik wilde dit ook graag van een ander horen. Bedankt ik kan weer aan het klussen.Je hoort terzijnnertijd hoe het gegaan is


lowieke
 
Thread starter Similar threads Replies Date
A 2
Similar threads
Beluchting

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan