Zelf dakpannen vervangen, te doen of uitbesteden?

  • #1

Jan_s

New member
Hoi allemaal,

We zitten momenteel in de verbouwing van ons huis en ik wil nu mijn dakpannen vervangen. Zelf ben ik redelijk handig, maar dit is iets wat ik nog nooit gedaan heb. Daarom zit ik erover na te denken of dit niet iets is wat ik beter kan uitbesteden. Dus ik vroeg me af, is dit een klus die je zelf wel kunt doen als je een beetje handig bent, of komt er wel wat bij kijken en kan ik het beter uit besteden? Heeft iemand tips om het zelf te doen of namen van bedrijven waar iemand ervaring mee heeft in de omgeving Groningen?

Groetjes,

Jan-Willem
 
  • #2

Karsendeklusser

New member
Hmmm. Het leggen van een dak lijkt me nou niet een eenvoudige klus als je niet weet hoe je dit moet doen. Mocht je dit zelf gaan doen, dan zou ik adviseren om je echt goed te laten informeren. Niet alleen over de werkwijze, maar ook over bepaalde voorschriften vanuit de gemeente over het gebruik van materialen. Het kan namelijk dat de gemeente hier wetgeving over heeft, dus check dit goed! Ik weet niet wat je budget is, maar als je budget hebt zou ik er over nadenken om het te laten doen. Ik zou niet zo snel mijn eigen dak leggen als ik er geen kaas van gegeten heb. Als het niet goed is dan zit je er mooi mee. Qua kosten kun je hier aan denken.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
B 1
D 0
A 5
A 2
A 2

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan