kapot deurslot

  • #1
A

Anonymous

Guest
Hallo,

Ik zit met het volgende probleem. Het profielcilinderslot van de achterdeur is kapot gegaan en zit nog op slot. Hoe kan ik deze eruit krijgen? Ik heb al van alles geprobeerd. Wanneer hij van het slot is kun je 'm er zo uithalen maar nu lukt het dus niet.

Gr. Marcel K.
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
hallo marcel
als je net onder je cilinder een gatje boort(zeg maar net onder je sleutel in steekt) waardoor je permatiestiften als ware kapot maakt dan kanje op een gegeven monment het voorste stuk van je cilinder er uit halen waarna je met een schroevedraaier de meenemener kan om draaien waarna je cilinder open gaat
veel succes
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Soms geberut het ook dat de meeneer niet meer de schoot bedient, dan kun je meestal met een kleine shrevendraaier of dun zaagje de schoot naar binnen wrikken.
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
Je hebt de scharnierpennen eruit halen al geprobeert natuurlijk?
Als je vanaf de buitenkant de schoot kan zien dan kan je die met b.v. een decoupeerzaag afzagen. Bij een niet te duur slot is dit vaak messing. Omdat de slag van de zaag te groot is moet je de machine in een hoek tegen de deur houden. Als de ruimte tussen deur en kozijn groot genoeg is gaat het met een doorslijpschijf nog sneller.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
W 0

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan