radiator probleem

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
Hoi klus people!
Ik heb een tijd gelden een extra radiator geplaats maar krijg deze met geen mogelijkheid warm heb alles ontlucht en nog gebeurt er niets. De enige manier om er warm water in te krijgen is door de CV aan te zetten en die radiator via het onluchtings ventiel leeg te laten lopen( met water dus, geen lucht) dan word de plaat warm maar das tijdelijk zodra ik ermee stop word het weer koud.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen betekenen??

Greets Ton
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Wordt er ook niet een smalle rand bij de aansluiting warm? Lijkt er dan op dat de stroom richting verkeerd is aangesloten.

Als er geheel nieits warm wordt stroomt er geen water naar toe en is de afvoer leiding geblokkeerd. Omdat er wel warm water in komt als je een 2de afvoer punt maakt (ontluchtingkrrantje)
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
thx, ga ik checken...dat word wel morgen want de kleine ligt op bed( en het is in zijn kamer)

de mzzl!!!
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
om dit alles ff te chekken kan je ook alle radiatoren dicht draaien behalvedeze en dan de ketel volop telaten branden zo kan je er achter komen als die goed is aan gesloten

als hier na het probleem is opgelost heeft er een grote lucht bel in de retour leiding gezeten

suc6
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.463
Berichten
8.965
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan