aansluiten groep na doorboren leidingen

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
hallo,

de stop is doorgeslagen waar alle keukenapparatuur op aangesloten zit. Een elektricien heeft nagekeken waar het dus aan ligt, niet aan de keukenmachines.Maar aan de bedrading naar beneden (wonen op drie hoog) nu komt het dus. Hij wou dus nieuwe bedrading trekken en nu is er dus waarschijnlijk iemand door de lijdingen heen gegaan met boren. En krijgt hij voor geen mogelijkheid meer die bedrading in beweging dus we kunnen nu wel vergeten om daar iets doorheen te trekken. Het probleem is dus hoe sluiten we die groep weer aan?
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
o.k. je woont op drie hoog...

ga eventueel samen met de huisbaas zoeken wie er geboort heeft, de leiding loopt waarschijnlijk toch in een rechte lijn zodat je niet elk vertrek hoeft te gaan onderzoeken. als je gevonden hebt waar het gat zit of gezeten heeft kun je op, deze plaats de muur open breken en de kabel repareren of er uittrekken.
succes
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Als ik in jullie positie zat en het zeker zou zijn dat de beneden buurman dit veroorzaakt heeft dan zou ik hem aansprakelijk stellen.

Naar mijn mening zou je niet teveel tijd moeten steken waar de verstopping/beschadiging van de kabel zit. Bypass maken is het snelst

Succes ermee
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
in ieder geval kun je mbv de trekveer bepalen over welke lengte de pijp open is. tevens kun je aan de beweging van de trekveer ongeveer bepalen welke richting deze uitgaat. in ieder geval heb je dan een inzicht waar de verstopping zit.verder zijn er onvoldoende gegevens om wat zinnegers te zeggen. groeten
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan