Afvoerputje te laag

  • #1
A

Anonymous

Guest
Ik wil o.a. nieuwe tegels gaan leggen in de badkamer, dat doe ik over de oude tegels heen omdat die te stevig in cement gestort zijn. Het afvoerputje zit ook in het cement gestort en straks ligt het putje dus een tegeldikte te diep als ik de nieuwe tegels eromheen heb gelegd. Weet iemand hoe ik het putje op gelijke hoogte van mijn nieuwe vloer kan krijgen?
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
in de handel zijn uitschuifbare putjes te krijgen deze kan je op hoogte stellen je kan proberen of het binnenwerk van dit putje bij jou past.
anders zit er maar 1 ding op uithakken en een nieuw putje plaatsen. succes
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Bedankt voor de tip. Ik heb zelf ook weer diep nagedacht: Zou het misschien ook mogelijk zijn een tweede dekseltje (een RVS roostertje of zoiets) bovenop de oude te plaatsen zodat je op deze manier gelijkvloers uitkomt? Bestaan die misschien ook in de handel?
En als dat niet kan en ik moet toch gaan uithakken, hoe moet ik dan de pijpen weer goed aansluiten? Valt dat wel zo uit te hakken dat ik een nieuw putje waterdicht erop kan aansluiten?
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
die rvs dekseltjes bestaan wel maar ik weet niet wat voor maat als je toch moet hakken/boren moet je zoveel ruimte eromheen creeren dat je de buis met een ijzer zaagblad kunt doorzagen en er een mof omheen kunt lijmen putje plaatsen en aansmeren met specie of snelcement o.i.d.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
H 2
A 3
A 1
A 1

Forum statistieken

Onderwerpen
3.463
Berichten
8.965
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan