CV aankoop

  • #1
A

Anonymous

Guest
Hallo, mijn CV heeft de geest gegeven, de ventilator is kapot kosten 200 euro. Het is een AWB ketel van 12 jaar, wat kan ik het beste doen, repareren of een nieuwe en zo ja welk merk.

Groetjes Andreas Riemens
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
als je handig bent kun je de ventilator ook zelf vervangen. Je kunt hem ook vervangen door wederom een AWB bijv een 23.29 VR toestel. Ik zou geen HR toestel meer nemen van AWB, dan kom je nl bij de 3HR uit waar ik zelf niet zo kapot van ben. Je kunt dan, indien prijstechnisch mogelijk, kiezen voor een Nefit toestel. Maar om bij de vraag te blijven voor een toestel van 12 jaar oud, en indien voor de rest nog in goede staat zou ik zeker overwegen om het toestel te repareren. En dan ook zelf doen.
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
een nieuwe kopen is hier de beste optie.
Koop geen bekend merk, want dan betaal je alleen maar de reklame, koop een goed maar onbekend merk bij een betrouwbare CV-installateur en spaar toch zeker 30% uit.
Een goede CV ketel hoeft nl. niet meer te kosten dan 1200 EUR (excl. installatie)
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
Nelson, jij weet niet waar je over praat, dus het wordt op prijs gesteld als je je advies voor je houdt.
 
  • #5
A

Anonymous

Guest
Bedankt voor de tips, maar er is een man bij geweest die 40 jaar lang ketel heeft geplaatst en gemaakt, die zij dat er een printplaat kapot. Hij adviseerde mij om geen AWB meer te nemen vanwege de prijs-kwaliteit verhouding, ik heb nu een Nefit ketel voor een goede prijs gekocht bij een betrouwbare installateur.
Groeten Andreas
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan