groffe oude stuclaag verwijderen

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
ik heb een kamer daar zit op de muur een groffe stuctuur van een of andere gipssoort ik zelf denk knauf het zijn vrij forse uitsteksels die moeten er eerst af voordat ik de muur kan egaliseren wie kan mij vertellen hoe ik die groffe laag het beste kan verwijderen bij voorbaat mijn dank.
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Dat is een hele klus, ik heb dat ook gehad. Het beste pak je een breed plamuurmes en het weg steken.

Mvg

Willy Wortel
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
bedankt zovast willy maar zou je me ook uit kunnen leggen tot hoever ik het er af moet steken moet het er helemaal af of todat het een beetje gelijk is ik bedoel alleen de uitsteksels.
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
Dat kun je zelf uitmaken of je haalt het er helemaal van af tot op de oude stuclaag, ofwel zoals je al zegt alleen de grove uitsteeksels, dit is minder werk maar je zult moeten opletten ivm de dikte's het moet niet zo zijn dat er een 4cm dikke laag nieuw stukwerk gezet moet worden. dus de dikte van de oude laag bepaalt de dikte van de nieuwe.

succes

W.Wortel
 
  • #5
A

Anonymous

Guest
bedankt willy voor je snelle reactie mede door jou instucties weet ik nu wat me te wachten staat.mvg frijters
 
  • #6
A

Anonymous

Guest
En hoe is het ermee al begonnen of niet. Of bent u al klaar met uw werk.

Mvg

Willy Wortel
 
  • #7
A

Anonymous

Guest
hoy willy nee ik ben nog niet begonnen het gaat over 2 slaapkamers in het huis wat mijn zoon heeft gekocht hij krijgt per 1 juli de sleutel van dat huis maar ik dacht je kunt nooit vroeg genoeg zijn met raadvragen ik bereid me nu voor op een paar dagen aanpakken er moet best veel gedaan worden in dat huis.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan