trap lijm verwijderen

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
Hallo, kwaak, kan iemand mij vertellen hoe ik mijn trap kan schoonmaken. Er zitten allerlei soorten lijm en wat??? op. Een heidense klus. Hoe klaar ik dat het snelst? Ik zou hem graag willen lakken, schilderen.
Of heeft iemand een ander schitterend idee voor de trap? In ieder geval geeeeeeen tapijt, bah, kwaak.
Dankie zeer!!!!!!!!!!!!!!
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
Ik heb de trap helemal met een verfafbrander scoon gemaakt van verf en lijm resten.
Daarna helamaal goed aan elkaar geschoefd de naden gelijmd en erna gekit.
En dan schuren gronden opschuren en aflaken.
Is wel een hels karwei maar het ziet erna wel mooi uit.
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Toevallig ben ik afgelopen week ook met deze rotklus bezig geweest. Met de tapijtlijmverwijderaar van alabastine of goedkoper van gamma kreeg ik na vet insmeren en flink krabben de treden wel schoon. De stootborden waren van multiplex en niet schoon te krijgen. Ik heb daar toen nieuwe plankjes van 4 mm MDF voor gelijmd. schuren , gronden, lakken en klaar. Succes.
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
probeer het eens met gekookt water erop. even inlaten trekken en dan krabben.je maakt nl de lijm soepel op deze manier......
 
  • #5
A

Anonymous

Guest
Bij de hema verkopen ze voor een spot prijsje potten verfafbijd. Werkte bij mij perfect en een stuk goedkoper.
 
  • #6
A

Anonymous

Guest
Voor veiliger werken, bijvoorbeeld op een trap, werk van boven naar beneden.

De damp (methyleen chloride) is zwaarder dan lucht en verzameld zich aan de grond.

Zorg altijd voor goede ventilatie.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan