muur bezetten en verven

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
  • #1
A

Anonymous

Guest
Nu heb ik een vraag?

Ik heb een scheidings muur gemetseld van beton blokken buiten, nu moet ik op last van de buurman deze gaan bezetten en daarna gaan verven. Hij wil niet tegen een grijze muur aankijken.

Kan ik dit met knauf toepassen, voor mij werkt knauf sneller en zal goedkoper zijn dan de normale gang van zaken.

Willy wortel
 
  • #2
A

Anonymous

Guest
willy doe dit aub niet knauf is een gips produkt gips heeft de eigenschap om vocht op te nemen dan is je muur na 4jaar gewoon rot wat jij moet hebben is een speciale mortel voor buiten kan mischien met kalkstucmortel met toevoeging van extra specie (cement) of anders met het zogenaamde b12 maar dat is heel duur 70 gulden 25 kg als je begint vergeet niet voor telijmen want je zit met een bepaalde droogtijd suc6 is het niet makkelijker en goedkoper om die muur aleen te verven met een kleur die de buurman ook mooi vindt.groetjes
 
  • #3
A

Anonymous

Guest
Daar was ik al bang voor en had ook al de gedachten erover.
Nee hij wil een egale strakke muur, omdat het aanzicht van de betonblok ook al is hij geverfd niet mooi oogt bij zijn huis.

bedankt,
dan maar stuc mortel
 
  • #4
A

Anonymous

Guest
Fijn He, mensen die zeuren over het uiterlijk van een schutting !!
Bij ons is vroeger een schuttingsmuur gemetseld (Vorige bewoners) die aan de buren zijn kant nooit is afgevoegt. Zijn trouwens ook verschillende stenen gebruikt, gewoon geen gezicht. Buren klagen er trouwens niet over !!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan