Vocht in buitenmuur.

  • #1

Bugac

New member
Beste:
In onze oude douche is een voorzetwand gemonteerd met groen gipskarton. Op de bestaande buitenmuur is eerst een raamwerk met houten balken gemonteerd, daar de gipsplaten op aan gebracht.
Nu hebben we op de buitenmuur nadat deze is geverfd op enkele plaatsen het probleem van loslaten muurverf.
Deze op de loszittende plaatsen verwijderd en daarna ook het stukwerk verwijderd.
Daarna de plekken behandeld met voorstrijk voor muren en verf, daarna de plekken weer opnieuw gestukadoord en geverfd.
Nu naar een half jaar weer het zelfde probleem!!
Wat kan de oorzaak zijn ??
De muur zelf is droog en stoffig!!
Op de muur zit een soort van vreemde schimmel.
Wie kan mij helpen met deze vraag/
Gr. Bert Hongarije.
 
  • #2

MagicPiersBB

New member
Jeetje wat een vervelend probleem, ik ben benieuwd naar de foto. Wij hadden afgelopen jaar problemen met onze gevel, het cement was een soort gaan rotten. Uiteindelijk hebben we een gevelrenovatie kostprijs opgevraagd bij een aannemer en het viel me eigenlijk best wel mee. Ik dacht dat het kapitalen zou kosten maar het was een mooie prijs. Wellicht ook een idee voor jou om een expert in te schakelen. Zo'n schimmel kan best gevaarlijk zijn voor je gezondheid vooral in de douche. Veel succes ermee.
 
Laatst bewerkt:
  • #3

Bugac

New member
Bedankt voor uw reactie.
Het probleem is dat er een soort van heel vreemde heel dunne spinnenweb soort schimmel opzit. Ik zal er een foto van maken en deze plaatsen op dit forum.
Gr. Bert
 
Thread starter Similar threads Replies Date
Y 1
M 0
M 1
A 2
A 2

Forum statistieken

Onderwerpen
3.459
Berichten
8.961
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan