Welke wasmachine moet ik kiezen?

  • #1

margje64

New member
Hallo allemaal,

ik kon geen geschikte forumplaats vinden voor huishoudelijke witgoed vragen, elektrisch kwam het meest in de buurt.

Sinds kort is mijn wasmachine kapot en ik ben op zoek naar een nieuwe. Ik heb er 1 gevonden via http://wasmachines.nl, toen viel mijn voorkeur op een Indesit, een goedkoper merk en een stuk simpeler. De wasmachine die kapot was gegaan was een Bosch en heb dara vaker problemen mee gehad. Terwijl juist Miele en Bosch bekend staan dat ze de allerbeste wasmachines hebben die er zijn. Maar ik lees nu ook hier en daar dat je ook maar geluk moet hebben dat je een goede serie hebt gekocht. Daarom wil ik een totaal ander merk, een Indesit. Deze wasmachine is ook nog eens veel goedkoper en ik kan plus installeren en afleveren voor 300 euro alles bij elkaar. Dat leek me dus een koopje?

Ik vraag me af: Maakt het echt uit welk merk wasmachine je hebt of moet je geluk hebben? De buren hebben ook een Indesit en deze bevalt al jarenlang uitstekend! Oftewel: HELP welke wasmachines moet ik nemen? :D

Welke wasmachines kiezen jullie?
 
  • #2

gladys

New member
Waarschijnlijk heb je de machine al staan. 300 euro is niet te duur. Zelf heb ik altijd Miele. " Er is geen duurdere". Mijn moeder had hem 27 jaar in een ongeïsoleerde bijkeuken staan. Weggedaan na haar overlijden. De omkasting was langs de onderkanten wat roestig.
Zelf sinds 1983 een Miele wasmachine. Nooit iets mee gehad. Een collega had een Bosch. Binnen 3 jaar het lager van de trommel er uit gelopen. Bosch zeg mij dus niets qua kwaliteit. Miele wel maar je moet het geld maar hebben. Ik hoop dat je geluk hebt met je aanschaf.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
C 0
I 0
S 1
S 1
A 2

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan