Nieuwe groepenkast en electraplan

  • #1

PMKoning

New member
Goedemorgen,

sinds een week zijn we de trotse bezitters van een jaren 30 huis in Rotterdam Noord. Drie etages met een zolder die ik tzt ook actief bij de woning wil betrekken. \
Momenteel zit er nog een oude groepenkast in met 6 groepen en 2 x ALS. E.e.a. werkt niet helemaal vlekkeloos, want als ik nu een van de ALS aanzet gaan er een aantal groepen uit zonder dat de stoppen doorslaan. Los van dit wellicht kleine euvel wil ik alles meteen grondig aanpakken en dus beginnen bij de bron, oftewel een nieuwe groepenkast.

Daarbij wil ik natuurlijk meteen rekening houden met onze rigoreuze verbouwingsplannen die o.a. zulen gaan in houden een uitgebreide nieuwe keuken, een nieuwe grotere badkamer en een vernieuwing van de huidige kleinere badkamer, buitenelectra en natuurlijk een complete wasruimte met wasmachine en droger.
Kortom een nieuw electraplan is in de maak.
Ik had zelf na wat eerste lees en speurwerk bedacht om iig per etage 2 groepen te hebben (bv links en rechts gescheiden), oftewel, 6x, een voor de zolder, dan twee aparte voor de nieuwe keuken en een voor elke badkamer, samen 11. Dan nog een voor wasmachine en een voor droger en om het af te ronden een aparte voor buiten en een reserve. Samen een grandioos totaal van 15 groepen.

Graag hoor ik jullie meningen en ideeen over e.e.a. en evt. suggesties of wijzigingen!
Hartelijk dank.
 
Thread starter Similar threads Replies Date
R 1
H 0
A 5
A 3
A 2

Forum statistieken

Onderwerpen
3.461
Berichten
8.963
Leden
13.489
Nieuwste lid
AnoukM
Bovenaan